اینجا فصل سرما از اوایل مهر شروع میشود تا اواسط اردیبهشت.هر کار کنی نمیتوانی فصل سرما را دوست داشته باشی.اینجا در این روزها همه چیز یخ میزند.از اگزوز ماشین ها و شاخ و برگ لخت درخت ها بگیر تا قلب آدم ها و حتی زمان.همه چیز کسالت بار و افسرده است.حتی اشیا هم دوست دارند در این سرما تنها گوشه ای گرم پیدا کنند و در خود فرو روند،چه رسد به آدم ها.در این فصل ساز ها یخ زده،دست ها یخ زده،کتاب ها یخ زده،ماتیک ها یخ زده،سلام ها یخ زده...گفتم سلام...سلامت را نمیخواهند پاسخ گفت...
نوشته شده در ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ساعت توسط مرجان بیگی فر|
...زنی چنین که منم...ما را در سایت ...زنی چنین که منم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26