شاعر نوازنده ی خواننده ی عکاس خوشگذران خوشتیپ خوشگل موبلند شاد پر انرژی روزنامه نگار!!!
اوضاع بد نیست.دارم برای نظم تلاش میکنم.میخواهم ثابت کنم اگر نظم باشدمیتوانی شاعر موزیسین عکاس شاغل باشی.تازه به تغذیه و مو و پوستت هم برسی.ورزش هم بکنی.تیپ بزنی موسیقی و فیلم خوب گوش کنی و ببینی،با دوستان هم خوشگذرانی کنی.فقط و فقط با نظم.
نوشته شده در ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ساعت توسط مرجان بیگی فر|
...زنی چنین که منم...
ما را در سایت ...زنی چنین که منم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 20:42