آدمی که هیچ وقت نبودی،آدم ترسناکیه.چون روی قله ها ایستاده.خیلی دوره.و طبیعتا تورو خیلی ریز میبینه.
آدمی که هیچ وقت نبودی آدمی که همیشه بودی رو دوست نداره.
آدمی که هیچوقت نبودی رو خیلی نمیشناسی.باهاش راحت نیستی.
آدمی که هیچوقت نبودی خاکستری و زرشکیه.
آدمی که هیچ وقت نبودی همیشه یه لبخند غرورآمیز کم رنگ داره.
آدمی که هیچ وقت نبودی نگران هیچ چیز نیست.آرومه.
آدمی که هیچ وقت نبودی یه قناری توی اتاقش نگه میداره.
آدمی که هیچوقت نبودی مث رشته کوهای زاگرس سرد و یخیه.ولی بازم مث رشته کوهای زاگرس سرما و برفی بودنش خوشگله.
آدمی که هیچ وقت نبودم...
...زنی چنین که منم...ما را در سایت ...زنی چنین که منم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10