خفقان...
بگذارید هواری بزنم
از شما خفته ی چند
چه کسی می آید با من فریاد کند...
برای روز تولدت کافی بود که این تصنیف روچند باره و چندباره گوش کنم.
شجریان برای من همین فریاد است.انگار صدای او صدای ماست که داریم فریاد میزنیم و به تنگ آمده ایم از همه چیز...
...زنی چنین که منم...
ما را در سایت ...زنی چنین که منم دنبال میکنید
برچسب: شجریان من از روز ازل,شجریان,شجریان منتظرت بودم,شجریان مناجات,شجریان مناجات رمضان,شجریان منزل,شجریان من غلام قمرم دانلود,مناجات شجریان این دهان بستی,مناجات شجریان دانلود,منزل شجريان, نویسنده: بازدید: 14